2008. április 20., vasárnap

Lapkiadás

Ma

befektetés

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Szép érvek, miért hirdessünk a nyomtatott sajtóban. Csak 2 dolgot nem említ, hogy változik a magyar ember médiafogyasztása, illetve kezdünk ráállni a gyors, kényelmes információ gyűjtésre. Ezért olyan sikeres a Profession.hu vagy a Jobline.hu. Azt is tegyük hozzá, hogy gyorsabban lehet jelentkezni egy álláshirdetésre, ha elektronikus a hirdetés. Arról nem is beszélek, hogy nem ver senkit a földhöz, ha előfizet internetre. Vodafone-nál 5000 Ft/hó elérhető!! Ez még olcsóbb, mint bérletet venni a BKV-nál. :)

Breitner Miklós írta...

Bocsi, úgy tudom, hogy a bűvös 25 %-nál megállt a hazai internetezés elterjedése. Ezen belül nő az szélessávú szolgáltatás igénybevétele. Vagyis az ország háromnegyede nem internetezik! A kérdés az, miért állt le a fejlődés?

Lantos Lajos írta...

Akkor pontosítok, a magyarországi internet penetráció kb.46% . A háztartásokban is 30% felett van. Mindkettő T-Online adat (Szonda kutatása) Hogy jön össza az, hogy nő a széllessávú internetezés és az ország háromnegyede nem internetezik? Azon inkább elgondolkodnék, hogy mitől zuhan a lapok olvasottsága, még a Blikké is